Blog: Hoe bereik je de jongeren anno 2020!

Iedereen denkt dat je de jongeren doelgroep (generatie Y & Z) alleen via online kunt bereiken. In principe is dat juist, echter weet je ook dat je ze via de combinatie off- en online kunt bereiken. Momenteel is het zo dat je in de online wereld gigantisch veel prikkels ontvangt van diverse aanbieders. Om je een indicatie te geven: dagelijks komen er ongeveer 5000 prikkels op je af.

Hiervan neem je er maar +/- 75 van op in je hersenen. Deze ga je dan vervolgens verwerken. Om nu als aanbieder van je bericht (lees reclame-uiting) in deze 75 prikkels te komen, is een behoorlijke uitdaging. Met dit gegeven worstelen on- en offline marketingbureaus dagelijks.

Echter doordat er zich zoveel in de online wereld afspeelt kun je je ook focussen op de offline wereld. En met name: hoe kan ik via offline-communicatie generatie Y & Z bereiken, om ze vervolgens naar de online wereld te trekken voor de boodschap. Inderdaad via direct Mail. Wie tussen alle reclame uitingen wil opvallen moet de beperkte aandacht trekken van hun doelgroep. De cijfers laten zien dat direct mail werkt.

Hoe? Neem dan eens contact met ons op en laat je overtuigen door de verhalen, kennis en inzichten wat we hebben van klanten die deze methodiek hebben uitgeprobeerd.

Wil je meer weten? Behoefte aan een afspraak?
Neem dan contact op met Pascal Ketelaars van Vivere.